Young Dolph - To Be Honest (Official Video)

22-Yan, 2021
2 914 807 Ko‘rishlar soni

Listen to the album "Rich Slave (Deluxe)". Out now!
Stream: music.empi.re/richslave_deluxe.oyd
#YoungDolph #ToBeHonest #RichSlave
Official music video by Young Dolph performing "To Be Honest" © 2021 Paper Route EMPIRE
vevo.ly/ETeVYe

Fikrlar
  • I see kash doll

    Random Guy32Random Guy3210 soat oldin
  • Yeah yeah

    Eugene BeahrEugene Beahr18 soat oldin
  • 💪🏽❤

    Brittney FletcherBrittney Fletcher3 kun oldin
  • The Beavis laugh took me out 😂😂☠️

    mike ramirezmike ramirez4 kun oldin
  • Hit

    TheMADD2013TheMADD20134 kun oldin
  • Who’s from TikTok 😂

    Tek DartTek Dart4 kun oldin
  • Not mad at all... 😄

    Robert SandersRobert Sanders5 kun oldin
  • Young dolph took my wife for three days and bring her back and gave me range rover.

    Robert SandersRobert Sanders5 kun oldin
  • Beautiful ButterflyBeautiful Butterfly5 kun oldin
  • That man at Deion Sanders house 🏆

    Adrian StreetAdrian Street6 kun oldin
  • Dolph dat nigga! Mane Arkansas fux with cuz

    Hound Gang Ent. Mac_lar8Hound Gang Ent. Mac_lar86 kun oldin
  • This jj beat is 🔥

    dguido1000dguido10006 kun oldin
  • The fabulous quilt focally slap because romanian unintentionally allow over a mean van. statuesque, one drizzle

    Alfred LugoAlfred Lugo7 kun oldin
  • wake up bump some dolph on the way to work him or pac

    Daniel BarbosaDaniel Barbosa7 kun oldin
  • 🔥🔥🔥🔥

    BrunoBeatsBRBrunoBeatsBR9 kun oldin
  • Lmao deion Sanders 😂😂😂😂

    TrippenTrippen9 kun oldin
  • Is he investing in shawty? Because he will be in the league.

    Perry CaldwellPerry Caldwell9 kun oldin
  • Ok kid

    Flamingo Albert fatFlamingo Albert fat9 kun oldin
  • Dis beat some serious 🔥💯

    glockieryglockiery10 kun oldin
  • this beat is filthy good god

    Feliź KodieFeliź Kodie10 kun oldin
  • Dolph gonna be the next Master P 💯

    Trey NinoTrey Nino10 kun oldin
  • Okkkkkkkkkkkk

    sandra wajdasandra wajda10 kun oldin
  • uzworld.info/player/video/h3KYj8l6qMyPfIg

    Yung FayboVEVOYung FayboVEVO11 kun oldin
  • ⛅🗽I just wanna see the sun shine tomorrow diamond label vision of before life the source of success is illuminati face the new order de future not history EMEN! Mafia Life Dream Chases Washington D.C. United States of AMERICA is Loyalty illuminaty we some success God bless UNITED STATES. We bless être dad God #Baphomet Shemhamforash! 🙏🏾#FreeMeekMill🤘🏾

    DJEDJI Louis WizzyDJEDJI Louis Wizzy11 kun oldin
  • Dat mane got Prime Time on the junt mane killing shit

    Ladarrius TurnerLadarrius Turner12 kun oldin
  • Only here for the Beavis laugh

    Butt heads DadButt heads Dad12 kun oldin
  • FWM

    Dretoven BeatsDretoven Beats12 kun oldin
  • Delivered as usual

    humantorch50humantorch5013 kun oldin
  • 🔥

    BetosGarageBetosGarage13 kun oldin
  • The quarrelsome mallet comprehensively ignore because milk topically apologise toward a bashful magazine. tacit, true evening

    Yng SmeatYng Smeat13 kun oldin
  • Best rapper in the world

    SNIFF DADDYSNIFF DADDY14 kun oldin
  • Much respect for the homie#primetime

    Mr RembleMr Remble14 kun oldin
  • {ALWAYZ 0N P0!NT}

    {{{THA QUADFATHER 707}}}{{{THA QUADFATHER 707}}}15 kun oldin
  • To be honest!

    Michael KoehnMichael Koehn15 kun oldin
  • What brand camo hat does he have on??

    Bodega MugzBodega Mugz15 kun oldin
  • Aaaayyyee!!!! #mood ❤

    SjSj16 kun oldin
  • ✔ ✅

    Derrick WhiteDerrick White16 kun oldin
  • Shyt garbage 🗑️

    KELVIN MANLEYKELVIN MANLEY16 kun oldin
  • Dolph Legendary

    Ricky CamposRicky Campos16 kun oldin
  • God damn dolph the shit

    TurdFlingerTurdFlinger16 kun oldin
  • SMOKING WEED AND LAUGHING LIKE I'M BEAVIS

    Griff JenkinsGriff Jenkins16 kun oldin
    • I love it

      Blaine ErpBlaine Erp14 kun oldin
  • This s*** hits hard in your ride 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 anyone else agrees

    Capricorn manCapricorn man16 kun oldin
    • No cap 🔥

      dmark 420dmark 42014 daqiqa oldin
    • Hell yea....shit b on repeat racing thru traffic

      MuzikLova 101MuzikLova 1014 kun oldin
    • I agree

      Zekeboy43Zekeboy4314 kun oldin
  • fire fire fire! heard this song 9 times. still hitting. run that back turbo!!!

    Tacos Chinese restaurantTacos Chinese restaurant17 kun oldin
  • You know how we came in you, know how we comin💣

    Fawaaz VdsFawaaz Vds17 kun oldin
  • Where the check!

    Robin BaezRobin Baez17 kun oldin
  • Whats Prime and son doing on here....????? Dope!

    Earl Logan, Jr.Earl Logan, Jr.17 kun oldin
  • "Prime Time like Deon"🥴🥰💪🏾🥰💃🏽💃🏽💃🏽😁

    Byrd LadyByrd Lady18 kun oldin
  • THE MOST 🥶🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥PRE

    PH10 SilvaPH10 Silva18 kun oldin
  • 2x Hip Hop shid🔥🔥🔥🔥💯Yeahhhhhhh

    Mike BrockMike Brock18 kun oldin
  • Ok get it all trees really in here ta call still none niggas gettin lovin ta ball 🏀 Rip gg coby Never watched sports all way been ballin workin 24/7 Spending fast then i cam even get man boew million guess i gotta catch up To the deal in Dpw what tf that mean Idk 🤷 get it young dolph the best rapper gettin played by chess dont happen here

    justin treesjustin trees19 kun oldin
  • This some Grammy type shit

    RoselRosel19 kun oldin
  • YEA IM BLESSED!!

    Narco SavageNarco Savage20 kun oldin
  • Uuuu😄🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

    WidmoCiałaWidmoCiała20 kun oldin
  • How tf you dislike The King 👑

    John PopiJohn Popi20 kun oldin
  • To hard😷🔥

    Adrian LopezAdrian Lopez20 kun oldin
  • BOY HAS DEION AND HIS SON IN HERE !! LEGEND

    wayne campwayne camp20 kun oldin
  • This is a bangerrrrr

    tre boatre boa20 kun oldin
  • Too hard 🥶

    Matthew WalterMatthew Walter21 kun oldin
  • All them beautiful black women 🥰🥰😩

    Shakyra ValentineShakyra Valentine21 kun oldin
  • Wat kinda hat he got on?

    Daniel MoreheadDaniel Morehead21 kun oldin
  • Dolph is so damn hard that he could cancel cancel culture.

    Ashton WaltersAshton Walters22 kun oldin
  • Another hit🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥💯💯💯💯💯💯💯

    Damien PlesonDamien Pleson22 kun oldin
  • My boy YOUNG DOLPH I GOT SOME BOOM FOR U BIG PIMP ...I HAVE SOME GOOD NEW TREES FOR ITS CALLED KOBE AND ITS BOOOOOMMMM .

    Salas MiguelSalas Miguel22 kun oldin
  • LIT_ALASKA_LOVES

    Lynwood Miller jrLynwood Miller jr22 kun oldin
  • Smoking weed and laughing like I’m beavus. Omg. 😂😂😂🔥🔥🔥

    Indigo BeezyIndigo Beezy22 kun oldin
  • Dolph have crazy bars these gen z kids wouldn’t understand‼️

    Alexandria EllickAlexandria Ellick22 kun oldin
    • You mean gen Z

      little Gatolittle Gato21 kun oldin
  • How about a album addict life syte what you think king dolph

    Ron GraysRon Grays22 kun oldin
  • Let me make a hit with you get rick slave

    Ron GraysRon Grays22 kun oldin
  • Dolph 🌎🌎🌎🌎🌎🌎🌎🌎🌎🌎🌎🌎🌎🌎🌎🌎🌎 the globe

    Ron GraysRon Grays22 kun oldin
  • lol this ones for you beeeeevis! lmaoo

    Tank 710Tank 71023 kun oldin
  • 🔥🔥🔥💪🏻🥊

    ShaGetz2DaBagShaGetz2DaBag23 kun oldin
  • This song inspired me as a producer the beat damn

    Ken LadenKen Laden23 kun oldin
  • Dolph 4 president

    x Don Wickx Don Wick23 kun oldin
  • ITS DOLPH!!!!!!!!

    EURKEURK23 kun oldin
  • Consistently making those hits. Dolph!!!

    Bo ElleBo Elle23 kun oldin
  • 0:03 that sound fucked the music

    Mrst1cK 100Mrst1cK 10023 kun oldin
  • Home team in the video Prime Time.🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

    Black FaceBlack Face24 kun oldin
  • I'm here cuz of the White dude on Tiktok lol !! But this song is firrrreee!!!!

    Jeffrey BetancourtJeffrey Betancourt24 kun oldin
  • 2:05 peep game👀👂 “Cutthroat, u know all my niggas greezy” 🤷🏾‍♂️?The visual is clearly a feminine caucasoid mail with his foot on the face on a black BLACK MAN!!! It’s absolute bullshit, and he’s oblivious to the whole situation!🤔😔😤

    Anthony AndersonAnthony Anderson24 kun oldin
  • Tik Tok brought me here..

    Rickey HunleyRickey Hunley24 kun oldin
  • Juicy and Dolph🔥🔥

    Joseph PerryJoseph Perry24 kun oldin
  • Juicy did what he had to do 🔥

    Cash Kingz EntertainmentCash Kingz Entertainment24 kun oldin
  • this go hard check out my beats !!

    89dak1d89dak1d24 kun oldin
  • Real ones felt it when he said he don’t ve toilet paper when he take a 💩.. that’s when u gotta run 🏃 to Walmart to get some tissue

    Malik AubreyMalik Aubrey24 kun oldin
  • Sooo slept on! He don't miss!

    Tre PonderTre Ponder24 kun oldin
  • Cole Walker morris birth date 9/28/1993 find me Dolph I'm in Colorado currently Breckenridge, I'll sign and blow some minds, ON GOD

    Cole MorrisCole Morris24 kun oldin
  • @spencemumford brought me here tiktok

    maya jonesmaya jones24 kun oldin
  • P.R.E. Dropping 🔥🔥🔥

    Dustin A.Dustin A.24 kun oldin
  • 🔥💯❤️

    Tony LavernTony Lavern24 kun oldin
  • Bass be bumping🔥🔥

    sani 3sani 324 kun oldin
  • Green light or is this to be honest, same songs

    T RollT Roll24 kun oldin
  • Beat so hard dolph the 🐐

    iwill motivationiwill motivation24 kun oldin
  • Aaayyeee🔥🔥🔥

    CeeRstarCeeRstar24 kun oldin
  • Laughing like I'm beavis!!! Hahaha haha

    Lorenzo RosarioLorenzo Rosario24 kun oldin
  • 🔥😈🔥

    Vnut KVnut K25 kun oldin
  • Worldstar brought me here

    BJ TownsendBJ Townsend25 kun oldin
  • Them 808’s sound like lil Jon’s I don’t give af ft krazie bone and mystikal

    Jeron WhiteJeron White25 kun oldin
  • the beat nice

    B. MCDONALDB. MCDONALD25 kun oldin
  • That it’s Yo Gotti better

    drop ur locationdrop ur location25 kun oldin
  • This Hard 🔥

    T.S. XT.S. X25 kun oldin
UZworld